Tiedote 1/2019 on julkaistu - New Bulletin has been released

27.3.2019

Tiedote - Bulletin 1/2019

Lataa tiedote kokonaisuudessaan kuvien ja englanninkielisen osuuden kanssa tästä.

You can download the complete bulletin with pictures and an English section here.

WiM Finland ry:n hallituksen jäsenet valittiin yhdistyksen vuosikokouksessa 2.2.2019 ja jäsenten vastuualueet vahvistettiin hallituksen kokouksessa 12.3.2019 seuraavasti:

Saija Luukkanen   puheenjohtaja

Hanna Junttila       varapuheenjohtaja - tapahtumat, oppilaitosyhteistyö

Mari Kela                   sihteeri - tapahtumat, kokoukset, nettisivut

Johanna Alitalo     rahastonhoitaja

Heli Rautjärvi          hallituksen jäsen - jäsenhankinta, sponsorit

Miia Mikkonen         hallituksen jäsen - PR, tiedotus, somekanavat

Hallituksen terveiset ja tulevan toimintavuoden suunnitelmia

Yhdistyksen jäsenmäärä on kasvanut jo sataan, joka ylittää tuplaten ensimmäiselle vajaalle toimintakaudelle asetetun tavoitteen. Lämpimät kiitokset teille kaikille jäsenille sekä toiminnasta palautetta antaneille! Teidän avullanne voimme rakentaa kaivosalasta miellyttävämmän työympäristön ei vain sukupuolisen diversiteetin ja naisten alalle houkuttelemisen tiimoilta, vaan myös iän, uskonnon, kansallisuuden ja etnisen taustan suhteen.

Tänä vuonna WiM Finland osallistuu yhdistyksenä kesäkuun alussa Sotkamossa järjestettävään Kaivosseminaariin, syyskuun alussa Oulussa Oulu Mining Summitiin ja lokakuun lopussa Levillä FEM:in. Järjestämme jokaisen tapahtuman yhteydessä pienimuotoisen verkostoitumistapahtuman, joka ei ole sidoksissa tapahtumien osallistumiseen, vaan tarjoaa mahdollisuuden tutustua muihin jäseniin vaikka et varsinaiseen päätapahtumaan ole osallistuisikaan.

Yhdistyksen tunnuksena oleva pinkki kypärä on saanut oikean elämän ja seikkailee nyt mukanamme eri tilaisuuksissa. Ensimmäinen esittäytyminen tapahtui Torontossa PDAC:ssa, jossa kypärä aiheutti ansaittua ihastusta. Seuraava esiintyminen on Vuorimiespäivillä, jossa paikalla olevat hallituksen jäsenet merkitsevät perjantaisen lounaspöytänsä kypärällä. Tervetuloa seuraan!

Tiedote on ladattavissa kokonaisuudessaan pdf-tiedostona: